
سال نو می شود، زمین نفسی دوباره می کشد، برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زندپرنده های خسته بر می گردند و در این رویش سبز دوباره... من... تو... ما... کجا ایستاده ایمسهم ما چیست؟ نقش ما چیست؟ پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟ زمین سلامت می کند و ابرها درودتان سال نو مبارک......
ادامه مطلب
باز پاییز است، اندکی از مهر پیداست حتی در این دxa0وران بی مهری باز هم پاییز زیباست xa0آبان ماهت قشنگ ٬ پاییزت مبارک ....
ادامه مطلب